Sprawdź jak łatwo umówić się na naprawę
formularz
Inne metody kontaktu
faq
najczęściej zadawane pytania
Czy używacie oryginalnych części serwisowych?
W urządzeniach firmy Apple oraz Samsung zawsze używamy oryginalnych części.
W urządzeniach pozostałych marek takich jak Xiaomi, Oppo, Realme oraz pozostałych części używane do naprawy są zależne od dostępności w hurtowniach oraz u naszych kontrachentów.
Jak długą gwarancje otrzymuje na naprawę?
Na naprawy otrzymujesz od 6 miesięcy nawet do roku czasu. To na ile otrzymujesz gwarancje jest zależne od rodzaju przeprowadzonej naprawy.
Czy mogę zarezerwować termin naprawy telefonu z wyprzedzeniem?
Oczywiście! Jeśli wcześniej zadeklarujesz się na swoją naprawę będziemy mogli dobrze się do niej przygotować. Pozwoli to na skrócenie czasu oczekiwania na realizacje naprawy Twojego urządzenia.
Czy mogę zostawić mój telefon w serwisie na naprawę, kiedy jestem w pracy/podróży/na zakupach?
Tak. Czas naprawy Twojego telefonu to minimum 1 godzina. W tym czasie bez problemu zrobisz zakupy.
Czy serwis oferuje usługi wymiany na miejscu?
Oczywiście. Lecz żeby móc skorzystać z takiej usługi musisz wcześniej zapisać się na naprawę.
mapa
ADRES
Jana z Kolna 30,
75-204 Koszalin
Tel: 600 619 963
Godziny otwarcia
Pon – Pt: 10:00 – 18:00
Sob: 10:00 – 14:00
BONUS
Zapisz się do naszego newslettera, a otrzymasz możliwość otrzymania szkła hartowanego do swojego nowo naprawionego urządzenia.